FAQ
Tropler support

Basics
- Wat is Tropler?
Wij bieden klanten die gebruik maken van services aan huis in de dienstverlenende sector de exacte tijdsverwachting.

- Waarom Tropler?
Door gebruik te maken van onze dienst is het mogelijk uren te besparen per dag. Zo kunt u uw tijd besteden aan andere activiteiten.

- Welke bedrijven gebruiken Tropler?
Onze dienst is geschikt voor ieder dienstverlenend bedrijf dat taken uitvoert aan huis. Installatie-, onderhouds-, telecombedrijven en bijvoorbeeld bezorgingsdiensten hebben baat bij Tropler.

Hoe Tropler werkt
- Hoe kan ik de website gebruiken?
Door simpelweg het dienstverlener ID en uw eigen postcode in te voeren kunt u gebruik maken van Tropler. Hiervoor moet het bedrijf waarvan u gebruik maakt wel aangesloten zijn bij onze dienst.

- Kan ik Tropler gebruiken zonder smartphone?
Onze website is gemakkelijk te gebruiken op ieder device, zolang u maar beschikking heeft over internet.

Tarieven
- Moet ik extra betalen voor Tropler?
Wij maken afspraken met de dienstverleners, dus de consument hoeft niets te betalen voor het gebruik van Tropler.

Gebruikelijke problemen?
- Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?
Mogelijk is uw dienstverlener nog niet aan gesloten op onze service. Contact uw dienstverlener en vertel deze over Tropler, of stuur een mail naar info@tropler.nl zodat wij hem kunnen inlichten over onze dienst.

- Help! De monteur kan mij niet vinden. Wat moet ik doen?
De monteur heeft ten alle tijden zijn eigen schema paraat. Wanneer de monteur u niet lijkt te kunnen vinden, neem dan contact op met het desbtreffende bedrijf of de monteur zelf.